tirsdag den 12. april 2016

DIY babynest


Der er BABYBOOM i vores venneflok, og jeg bliver så glad, hver gang en ny lille bandit melder sin ankomst. For let´s face it, selvom de unger nogle gange kan være a pain in the ass, er de jo bare helt igennem vidunderlige, fantastiske og livsbekræftende. Og det er fedt at at se sine venner fra en helt ny vinkel, som forældre, og ikke mindst er det skønt med nye venner til vores egen bandit.
Og ja, når der er babyer på vej, så skal symaskinen igang. Denne babynest er til min veninde Michelles sommerpige. Jeg fik frie hænder til valg af stof og farver, bare det ikke var for babylyserødt. Og da jeg så "splash" stoffet blev jeg altså solgt med det samme (og måtte købe til extra, bare fordi), og synes den er blevet så cool, med det gule bånd. Heldigvis var der også jubel hos de kommende forældre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar