lørdag den 30. april 2016

En lille opdatering, førte til en næsten ny gang

I torsdags ville jeg lige pletmale i gangen. Den lille Bob har en fæl vane med at gå og gnubbe sig op af væggene, især efter en våd gåtur, og samtidig har sådan en lille bulldog uanede mængder savl, der flyver i alle retninger når den ryster sig. Og når man har vandskurede vægge, er de ikke lige sådan at tørre rene, så det så efterhånden ikke ret lækkert ud mere. Men jeg ringer selvfølgelig til min handyman og forhører mig, hvilken maling jeg skal bruge, finder den og pletter derudaf. Den tørre op og væggene ser pludselig camouflageagtige ud (på en virkelig ikke særlig flot måde) da det ikke er samme maling som tidligere. Så fredag, måtte hele gangen have en tur med rullen, og det pyntede så meget. 


Og når vi nu var igang, kom der lige et par projekter mere på banen. Min handyman fiksede lige en fin lille skohylde i vandrør, så der forhåbentligt ikke er sko spredt i hele gangen fremover. Mini synes iøvrigt også at den fungerer fremragende som bænk. Og så vi vi købt nogle andre kroge til jakkerne, som passer på røret, så krogen ikke følger med, når man hiver jakken af. Og sidst men ikke mindst fik vi hængt koziol kupplen op, så der er styr på solbrillerne.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar